Service Karcher

Asiguram service pentru toata gama de echipamente Karcher. Atat pentru cele profesionale cat si pentru cele pentru uz casnic.

In regim de post garantie aparate din gama Home & Garden si Professional

Dupa predarea aparatului in service, se va efectua constatarea echipamentului de catre specialistii nostri. Se va informa clientul asupra defectelor gasite si a costului total de reparatie. In momentul in care avem acceptul constatarii, tehnicienii nostri vor efectua reparatia echipamentului conform deviz (de obicei, reparatia se efectueaza in termen de 2-7 zile lucratoare, in functie de stocuri piese de schimb). Reparatiile se vor efectua doar cu piese de schimb originale Karcher.

In cazul echipamentelor din gama Comercial, Profesional, Industrial putem efectua deplasari pentru ridicarea/constatarea echipamentelor. Pentru mai multe detalii, va rog sa ne contactati pe adresa de mail: office@wassertech.ro

In regim de Garantie

In regim de Garantie aparatele care prezinta defecte de fabricatie sau de material, sunt reparate gratuit in cadrul perioadei de garantie.

Perioada de garantie oferita de Karcher Romania este de 24 de luni pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice in conditiile respectarii termenelor si conditiilor de acordare a garantiei.

SERVICE FALCH

GARANTIE SI POST - GARANTIE

SC WASSERTECH SRL este unicul distribuitor si service autorizat din Romania pentru echipamentele profesionale marca FALCH.

Pentru o buna si indelungata pastrare a echipamentului, livrarea fiecarui echipament vine insotita de punerea in functiune a utilajului si instructajul personalului dumneavoastra.

Putem efectua deplasari pentru ridicarea/constatarea echipamentelor. Pentru mai multe detalii, va rog sa ne contactati pe adresa de mail: office@wassertech.ro .

Producatorul ofera o garantie de 24 luni pentru echipamentele FALCH.

Garantia nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor, subansamblelor casabile si nici asupra pieselor de uzura.

Solicita garantie sau reparatie

DA (Va rugam sa puneti certificatul de garantie, copie a facturii sau a bonului fiscal si accesoriile in colet impreuna cu aparatul) NU (Pentru aparatele iesite din garantie se percepe o taxa de 60 RON+TVA pentru serviciul pick-up service.)
Am citit și sunt de acord cu TERMENII ȘI CONDITIILE - bifarea căsuței ține loc de semnătura electronică.